Suzuki Vitara Bilgilendirme Forumu

Moderatörler: alpingen, kvadankpakal

 
Estergon
4*2
Başlık Yazar
Mesajlar: 229
Kayıt: Cmt Mar 09, 2019 11:35 pm

Re: İstanbul veya yakininda kamp yapilabilecek yerler...

Cum Nis 05, 2019 10:58 pm

aytaç yazdı:
sınırlarınızı bildiğiniz sürece sorun yok.bi deyim vardır araziye yalnız çıkmayın diye.
ben iğneada ya normal lastikler ile gittim.ama saka gölüne yapılı 4*4 pikaplarla gidebildik.
bu arada ekipman önemli konu.uyku tulumu iyi değilse donarsınız.uyuyamazsınız.
ucuz ürün alıp paranızı heba etmeyin.
sonuç olarak bizim araçların kabiliyeti sınırlı.en ufak bi balçıkta saplanıp kalma durumu var.hatta olduğu yerde 4 tekeri dönüp 1mm ilerleyemeyen araçlar gördüm.
günü birlik yenisölöz köyü paraşüttepe yi öneririm.odun bol.yoluda tam bizim araçlara göre.


Değerli bilgileriniz için çok Teşekkürler ...
 
aytaç
4*1
Mesajlar: 80
Kayıt: Cum Mar 15, 2019 11:03 pm

Re: İstanbul veya yakininda kamp yapilabilecek yerler...

Pzr Ağu 18, 2019 9:09 pm

bu haftasonu şile esencelide kamp yaptık.cumartesi öğlen çıktım.dişli lastiklerim ile :) .duster-vitara-land rover-ford ranger( altı oturttu.lastiği patladı baya uğraştırdı bizi.)land cruıser.kimse hava durumunu dinlememiş.cumartesi gece 2 ye kadar sağnak yağış tente altında geçti.allahtan sabah açtı.bizde ranger ı kurtarmaya gittik.ittik,çektik,lastiği değiştirip kurtardık.zemin çok kötü idi.iniş çıkış kanallı balçık çamur.ilk çamur arazi deneyimi mi biraz tırsarak başarı ile atlattım.yanlayarak-kayarak-bişekilde yolda kaldı araç.ama çamur bize göre değil.bunu net anladım.kuru da hiçbir sorun yok.ama çamur çok farklı.lastikler sağolsun iyi iş gördü.diğer arkadaşlar benden daha tecrübeli bu işlerde.onlar bile beğendi lastiği ve alacaklar.öğlen şile de yemek yiyip dönüşe geçtik.bi benzincide kaba çamuru yıkadım.işyerinde ise detaylı temizliğe giriştim.
Resim
Resim
Resim
bu tarz bi sürüşten sonra lastiği söküp buraları güzelce temizlemekte fayda var.kuruyan çamur körüklere zarar verebilir.
 
 
rhino
4*2
Mesajlar: 195
Kayıt: Pzr May 27, 2018 9:54 pm

Re: İstanbul veya yakininda kamp yapilabilecek yerler...

Pzt Ağu 19, 2019 10:05 am

Paylaşımlar için teşekkürler. Benim gibi arazi severler için Vitara 'nın arazide kullanıldığını görmek çok hoş bir şey. Çamur bize göre değil derken kişisel olarak mı dediniz yoksa bizim Vitara 'ya göre değil anlamında mı? :) Aslında offroad severlerin en sevdikleri şey çamur ama açıkcası çamuru ben de sevmiyorum. Ülkemizde izlediğim offroad topluluklarının videoları ile yabancılarınki epey farklı oluyor. Bizimkiler sıra sıra dizilip çamurlu bir çukur ya da yamaç bulup hangi araba geçecek hangisi geçemeyecek diye araba yarıştırıyorlar. İşte Duster geçti de Jeep geçemedi, Lada Niva geçti de L200 geçemedi gibi geyikler sürüyor. Yani araçta hangi donanım var hangi lastik var bakmaksızın araba yarıştırıyorlar :) Hatta eşim bir seferinde "Bunlar ne yapıyor domuz gibi çamurda debeleniyorlar" demişti :))) Ama mesela Amerika'da falan "Rock Crawling" dedikleri tarzda kayalarda gezinen araçları izlemek bana çok daha fazla keyif veriyor. Hatta bunu gerçekte uygulayamacağımdan uzaktan kumandalı olarak "Rock Crawler" araç almayı da düşünüyorum :)
Kısacası amaç kamp ya da benim gibi piknikçilerin ulaşamadığı yerlere ulaşmaksa, özellikle sizin lastik değişimi ile birlikte Vitara iyi iş görüyor diye düşünüyorum. paylaşımlarınızın devamı bekleriz.
 
Estergon
4*2
Başlık Yazar
Mesajlar: 229
Kayıt: Cmt Mar 09, 2019 11:35 pm

Re: İstanbul veya yakininda kamp yapilabilecek yerler...

Çrş Ağu 21, 2019 12:12 am

aytaç yazdı:
bu haftasonu şile esencelide kamp yaptık.cumartesi öğlen çıktım.dişli lastiklerim ile :) .duster-vitara-land rover-ford ranger( altı oturttu.lastiği patladı baya uğraştırdı bizi.)land cruıser.kimse hava durumunu dinlememiş.cumartesi gece 2 ye kadar sağnak yağış tente altında geçti.allahtan sabah açtı.bizde ranger ı kurtarmaya gittik.ittik,çektik,lastiği değiştirip kurtardık.zemin çok kötü idi.iniş çıkış kanallı balçık çamur.ilk çamur arazi deneyimi mi biraz tırsarak başarı ile atlattım.yanlayarak-kayarak-bişekilde yolda kaldı araç.ama çamur bize göre değil.bunu net anladım.kuru da hiçbir sorun yok.ama çamur çok farklı.lastikler sağolsun iyi iş gördü.diğer arkadaşlar benden daha tecrübeli bu işlerde.onlar bile beğendi lastiği ve alacaklar.öğlen şile de yemek yiyip dönüşe geçtik.bi benzincide kaba çamuru yıkadım.işyerinde ise detaylı temizliğe giriştim.
Resim
Resim
Resim
bu tarz bi sürüşten sonra lastiği söküp buraları güzelce temizlemekte fayda var.kuruyan çamur körüklere zarar verebilir.



Teşekkürler bilgi için...bende cumartesi günü esenceliye gitmiştim sabahdan hava durumuna bakmadan ...sabah cadirdi tuptu vs herşeyi yerleştirdim lakin iki ufaklık olunca öğlen mecbur ayrıldım...İstanbul içinde esenceli en iyi yer bakır alanları daha fazla...çamur olayında ben darlikta kalmıştım saolsun arkadaşlar yardımcı olmuştu...öğün bugündür çamurdan uzak duruyorum;)
 
Estergon
4*2
Başlık Yazar
Mesajlar: 229
Kayıt: Cmt Mar 09, 2019 11:35 pm

Re: İstanbul veya yakininda kamp yapilabilecek yerler...

Çrş Ağu 21, 2019 12:16 am

Bu arada konum ve fotoğrafları bekliyorum İstanbul icindeki bakır alanlarin...saygılar...
 
aytaç
4*1
Mesajlar: 80
Kayıt: Cum Mar 15, 2019 11:03 pm

Re: İstanbul veya yakininda kamp yapilabilecek yerler...

Çrş Ağu 21, 2019 11:25 pm

41.0634959489, 29.3891450056 (esenceli kamp)
 
Mephwill
4*2
Mesajlar: 113
Kayıt: Prş Nis 12, 2018 11:26 am

Re: İstanbul veya yakininda kamp yapilabilecek yerler...

Prş Ağu 22, 2019 12:01 am

Biraz ilerisinde darlık baraj gölünün etrafında da çok keyifli sessiz sakin yerler var. Hafif off road tam bizim araçlara uygun güzergahlar da mevcut.
 
Estergon
4*2
Başlık Yazar
Mesajlar: 229
Kayıt: Cmt Mar 09, 2019 11:35 pm

Re: İstanbul veya yakininda kamp yapilabilecek yerler...

Prş Ağu 22, 2019 12:15 am

aytaç yazdı:
41.0634959489, 29.3891450056 (esenceli kamp)



Teşekkürler Aytaç bey...
 
Estergon
4*2
Başlık Yazar
Mesajlar: 229
Kayıt: Cmt Mar 09, 2019 11:35 pm

Re: İstanbul veya yakininda kamp yapilabilecek yerler...

Prş Ağu 22, 2019 12:16 am

Mephwill yazdı:
Biraz ilerisinde darlık baraj gölünün etrafında da çok keyifli sessiz sakin yerler var. Hafif off road tam bizim araçlara uygun güzergahlar da mevcut.


Teşekkürler ....

Kimler çevrimiçi

Bu forumu görüntüleyen kullanıcılar: Hiç bir kayıtlı kullanıcı yok ve 0 misafir
GZIP: On